Zagrebački Holding  
Mapa webaLinkovi
 
 

Centar za korisnike

U Centru za korisnike Gradske plinare Zagreb d.o.o. možete dobiti sve potrebne informacije o priključenjima i radovima kao i o cijenama i načinima plaćanja za obavljene usluge.

Radno vrijeme sa strankama Centra za korisnike radnim danom od 08:00 do 15:00.
Radno vrijeme Punionice stlačenog plina radnim danom od 07:00 do 19:00.

Preuzmite   OBRASCE GPZ-a


Šifra obračunskog mjernog mjesta

Šifra obračunskog mjernog mjesta je jedinstvena identifikacijska oznaka obračunskog mjernog koja ga jednoznačno određuje.
Putem ove oznake operator distribucijskog sustava, korisnici sustava-opskrbljivači  te krajnji kupci izmjenjuju informacije vezano za obračunsko mjerno mjesto (promjene matičnih podataka vlasnika, očitanja stanja potrošnje plina, povijesna dinamika potrošnje itd.)
Podatak o šifri obračunskog mjernog mjesta (identifikacijska oznaka) opskrbljivači su dužni prikazati na računu za isporučeni plin.  


Ispitivanje ispravnosti plinske instalacije u vašem prostoru

Radove ispitivanja plinske instalacije radi izdavanja ZAPISNIKA o ispravnosti možete naručiti osobno u Centru za korisnike GPZ ili telefonom na brojeve:

TELEFON:
(+385) 01 / 6302 549
(+385) 01 / 6302 586
(+385) 01 / 6302 473
FAX:
(+385) 01 / 6302 587.

Za izradu ponude molimo da nam dostavite podatke o naručitelju (ime i prezime, adresu, OIB) i adresu objekta u kojem naručujete ispitivanje instalacije.

Pravne osobe molimo da dostave valjanu narudžbenicu poštom ili na fax broj:
(+385) 01 / 6302 587
i navedu kontakt osobu.

Po izvršenoj uplati iznosa iz dostavljene vam ponude, termin izvođenja možete dogovoriti telefonom na broj:
(+385) 01 / 6302 538
svaki radni dan u vremenu 08.00 do 09.30h ili 13.00 do 14.30 h.


Radovi na sanaciji plinske instalacije

Ukoliko želite naručiti sanaciju nemjerenog dijela plinske instalacije ili izmjenu ventila ispred brojila molimo da kontaktirate Vašeg upravitelja sa zapisnikom o propusnosti (ovim troškom moguće je teretiti sredstva pričuve), a za narudžbu sanaciju mjerenog i nemjerenog dijela plinske instalacije ili plinske instalacije u obiteljskoj kući javite se u uredovno vrijeme na telefone:
(+385) 01 / 6302 549, 6302 473, 6302 586
ili osobno u Centar za korisnike GPZ radi izrade ponude

Po izvršenoj uplati iznosa iz dostavljene vam ponude, termin izvođenja možete dogovoriti telefonom pozivom na:
(+385) 01 / 6302 383
(+385) 01 / 6302 348
(+385) 01 / 6302 439
svaki radni dan u vremenu 08.00 do 09.30h ili 13.00 do 14.30 h.


Informacije o  očitanju plinomjera

U periodu očitanja plinomjera, za kvartalni obračun, očitano stanje možete javiti telefonski na broj:
(+385) 01 / 6116 122
svaki radni dan od 08.00 do 14.30 sati.


Reklamaciju računa potrošnje plina

Račun potrošnje plina možete reklamirati u Centar za korisnike GPZ u uredovno vrijeme svaki radni dan od 08,00 do 14,30 sati ili poštom. Prilikom reklamacije potrebno je dostaviti POTPISANI ORIGINALNI RAČUN KOJI SE REKLAMIRA, očitano stanje potrošenog plina u m3 (nalazi se u crnom polju na plinomjeru) Informacije o Vašem računu za plin možete dobiti na telefon:
(+385) 01 / 6184 601
od 08.00 do 14,30 sati
www.gpz-opskrba.hr


Promjenu imena potrošača

Promjena imena potrošača vrši se na šalteru GPZ ili poštom.
Za promjenu potrošača nužno je dostaviti presliku važećeg dokumenta o vlasništvu (primjer vlasničkog lista, kupoprodajnog ugovora, rješenja o nasljedstvu i dr), primopredajno stanje plinomjera, tvornički broj plinomjera, zadnji obračun GPZ-a i podatke o novom potrošaču. (ime, prezime, adresu, te OIB).
www.gpz-opskrba.hr